sâmbătă, octombrie 29, 2005

Reader's Digest - Romania

A apărut în sfârşit ediţia în limba română a revistei Reader's Digest. Pot să spun că e o veste bună... deja am cumpărat revista şi mă gândesc serios la un abonament. Mă bucur să văd că nu este aproape nici o diferentă faţă de ediţia în limba engleză.
Wellcome RD!

Un comentariu:

Ovidiu Scarlat (Xplor3r) spunea...

Eu am citit-o pana acum in engleza din cand in cand. Mi-a folosit ca practica.
Dupa parerea mea este o revista buna in care se trateaza si lucruri serioase dar gasesti si umor, probleme ale societatii, sfaturi etc.
este o revista pe care o poate citi si mama si tata si bunica si tu... poate mai putin unii care vor sa mai vada si cate o fetita goala in revista sau o stire despre actorul X care a fost vazut in compania domnisoarei Y.
nu stiu cat de mult m-ai inteles.
Zbye!