marți, octombrie 25, 2005

Ce te uiţi aşa la mine?

Am încercat de 5 ori să fac un post by e-mail şi mi-a dat eroare de tot atâtea ori :(.
Ivett... mulţumesc pentru musafirii care-i am datorită link-ului de pe blog-ul tău.

La categoria asocieri fantastice priviti: tâmpit (pe locul trei... Adrian Păunescu chiar pe site-ul lui!!), prostănac (cred că deja aţi văzut faza asta), zăpăcit (Adrian Mutu pe primul loc!)... şi cam atât pentru acum..;).

Să văd dacă cineva reuşeşte să ghicească ce a vrut vaca bunicilor mei să-mi spună când se uita la mine...:P.

(C)By Xplor3r.2005.Ce te uiţi aşa la mine?

7 comentarii:

ivett spunea...

sa inteleg ca trebuie sa sterg link-ul?
scuze daca ai dat de fraieri, nu e vina mea :(
Vaca bunicilor dorea sa zica hate u spamers :D

Ovidiu Scarlat (Xplor3r) spunea...

vai de mine... Ivett... am gresit eu.. nu am zis in sensul ca am avut probleme cu spam. Acestia nu vin de la tine! Eu am multumit adevarat...:) eu m-am gandit ca am gresit ca ti-am multumit doar tie si Deei nu pentru link-ul de pe blog-ul ei:
KeStii si nici lui Boo. Deci nici nu m-am gandit la spam, doar am vazut ca am primit mai multi musafiri de pe link-ul de pe site-ul tau si ti-am multumit!
In privinta vacii... mai astept variante... va spun doar ca a stat cam 1 minut si s-a uitat la mine nemiscata! :)

ivett spunea...

daca a stat cum zici tu, cam un minut, clar se gandea "Ce te uiti asa la mine?" Orice animal are dreptul la liniste, iar tu i-ai perturbat-o :))
sa-ti fie rusine!!

Ovidiu Scarlat (Xplor3r) spunea...

haha! să ştii că poate ai dreptate... vacile bunicii mele sunt deştepte!
O să mai public încă o poză şi o să vedeţi că am dreptate...
poate că se gândea şi la ce zici tu...:)... dar era altă problemă.
N-am perturbat-o prea tare pentru că după un minut n-am mai rezistat privirilor ei atât de... pline de conţinut...:D

Petrvs spunea...

Bai ... bunicu' avea o vaca tare desteapta ... o invatase sa mearga dupa el pe oriunde mergea! Intra dupa el pana si in carciuma ... si uitea asa se facea cu niste tuici pe degeaba! :D

Ovidiu Scarlat (Xplor3r) spunea...

interesant ce spui... chiar incep sa-mi placa vaciile... poate imi iau una in apartament...haha...:D

P.S. Urmeaza sa postez o poza cu vaca bunicilor mei ca sa vedeti istetimea lor...:))

Anonim spunea...

N-ai pentru ce si pentru cum!

Pai ce sa zica vaca?! Ca-n cantecul ala: 'Ce... te uiti asa la mine? Arati ca...' ;)