marți, octombrie 18, 2005

http://www.Xplor3r.tk

Mi-am inregistrat domeniu la freedomain.tk ----> http://www.Xplor3r.tk <---- ceea ce este defapt blog-ul meu dar cu nu link mai scurt...;). Mi-am activat si o adresa virtuala de e-mail (pot activa 5 gratuit): info@xplor3r.tk (asa ca astept intrbari si mesaje private...:D).
Si acum din categoria povestiri adevarate cu final neasteptat..:D.. dar chiar adevarat!
Cumnata mea mi-a povestit azi de cu vecin din sat care a obisnuit mult sa fure etc, etc, a ajuns la inchisoare etc, etc, a iesit din inchisoare si... si-a gasit o tiganca cu care s-a casatorit. Si care-i faza? Au furat impreuna pana la adanci batraneti... nop, te-ai inselat. Tiganca-l tine din scurt! Omul a muncit la cineva si a fost platit cu... cu o gaina, dar tiganca nu-l crede, zice ca-i furata si a mers la vecin sa se convinga, ca altfel nu-l primeste pe barbat in casa!!! Deci cinstea nu are in vedere fata omului. Sa tot ai asa tiganci pe langa tine!! Si in plus sa se casatoreasca toti hotii cu ele...:D!
Sanatate!

Niciun comentariu: