miercuri, decembrie 21, 2005

Saptamana financiara

Hello!
Saptamana asta este a 3 a de cand am primit Saptamana Financiara acasa.
Eu nu am platit nici un abonament dar pur si simplu primesc. Nu stiu care-i treaba.
Vorba aia: "Prost sa ... etc... noroc ca sunt!" :D
I-as suna pe cei de la Bucuresti sa-i intreb care-i treaba... dar costa telefonul..:D si sunt sigur ca nu stiu nici ei...:)).
Ma gandesc sa le scriu un mail... cu ocazia asta fac si o proba sa vad daca ei chiar isi folosesc adresele de e-mail. hoho!
Sanatate!
P.S. Se pare ca nu am reusit sa ma tin de promisiune ca sa fac din acest blog un  photoblog. Toate astea din cauza ca nu am primit inca instrumentul. :).
Mai public si aici din cauza ca observ ca inca Gradina cu doi nuci nu are vizibilitate prea buna.
Zbye!

Niciun comentariu: