miercuri, noiembrie 16, 2005

Reader's Digest Romania ... cu angajati tot de acolo...

Trebuie sa va povestesc si nu vreau sa fac asta in "gradina" putin despre "aventura" mea cu RD.
Am sunat la sediu si am cerut informatii despre abonament, am citi in revista ca se poate plati si in trei rate lunare consecutive, am discutat cu o domnisoara de acolo care mi-a spus ca nu trebuie sa fac nimic special, treaba o sa functioneze in felul urmator: eu fac comanda, iar in momentul in care primesc prima revista o sa primesc si doua mandate, unul pentru plata integrala iar celălalt pentru plata în rate, eu aveam de ales felul  în care vreau să plătesc.
Între timp am vazut că se poate face comandă şi pe site, am intrat, am făcut comanda, iar zilele trecute am primit un telefon de la un consultant de vânzări, tipa mă întreabă dacă este adevărat că am făcut comanda, confirm şi-i spun (aşa ca fapt dives) că am optat pentru plata în rate, de aici începe "romania", tipa îmi spune că dacă am făcut comandă de pe site nu am posibilitatea să platesc în 3 rate si că trebuie să plătesc integral, ei bine, după logica lor, a fost mai bine să anuleze comanda şi să mă pună pe mine să mai sun incă o dată ca să fac comanda... nu înţeleg. Adică aveau acolo toate datele mele şi trebuia doar să modifice ceva... Pentru chestia asta am renunţat la ideea de a face abonament. În plus am impresia că preţul abonamentului este mai mare decât preţul de pe copertă a revistei... deci... la ce bun?
Păcat că încă mulţi români nu au înţeles cât de important este fiecare client... so it is at RD-Romania.

3 comentarii:

Roxa spunea...

Te miri ? :)))) Eu nu.

Ovidiu Scarlat (Xplor3r) spunea...

eu ma mir, sincer!

ivett spunea...

nici eu nu ma mir...eh, cu siguranta asa ceva nu se intampla la Bravo Girl...sau revista Ioana, Maria, sau ce-o mai fi...publicul devorator e mult mai mare...asta e, Romania nu stie ce e calitate :P