joi, septembrie 29, 2005

Toamna la Brasov

By Xplor3r@2005.A venit toamna la Brasov


Acum rumeg amintirile proaspete pe care le am din Brasov * Azi am vazut un taximetrist care asculta Mozart (Lacrimosa din Requiem) si-mi venea sa plec cu el numai pentru asta (noroc ca nu aveam bani :D), problema este ca asculta parca cu rusine pentru ca tot dadea mai incet ca sa nu aude si altii si cand a intrat un client a inchis casetofonul... ce mai rusinos si baiatul asta!*M-am apucat sa invat Spaniola, sper sa se prinda ceva de mine*Good bye!

7 comentarii:

Dee spunea...

Multa bafta! ;)

Ovidiu Scarlat (Xplor3r) spunea...

Multumesc!

Anonim spunea...

wow...spaniola? cum asa? de ce tocmai spaniola?

ivett spunea...

odata cu toamna iti vin idei... eu m-am pus serios sa invat pentru bac...poate prea devreme, as vrea sa pot sa invat de exemplu spaniola sau orice altceva ce nu tine de examen :)

Ovidiu Scarlat (Xplor3r) spunea...

Wellcome Ivett!
Tocmai ti-am vazut pozele, acum cateva zile, de pe blog si ma gandeam sa spun ceva despre ele cand vad ca mi-ai luat-o tu inainte. M-am abonat la blog-ul tau cu www.google.com/reader deci nu o sa pierd nici o poza de acum inainte :)).
McAbria (:D), spaniola este o limba de circulatie internationala, imi place muzicalitatea ei, si am inteles ca e mai usor pentru noi, latinii, sa o invatam... deci... cine stie cand imi v-a folosi.
Ivett, inteleg ce simti acum cu BAC-ul, stii cand eram eu in clasa a XII si-mi spunea cate unul de la facultate: "Ehe! e simplu... las ca trece... etc...sa vezi tu la facultate!" simteam parca o mandrie pentru puterea pe care o are sa reziste la facultate.. etc. Dar acum pot sa spun ca totusi parca merita si emotiile astea ca sa ne bucuram mai mult cand totul e terminat, dar... o sa vina examene mult mai grele.
In legatura cu Bucurestiul, daca esti obisnuita cu un oras linistit cred ca o sa ti se pare destul de complicat acolo, uite... de ce nu te gandesti la Iasi (zic neutru, chiar daca locuiesc in Iasi dar nu m-am nascut aici) sau poate Cluj, pe mine orasul asta ma tenteaza.
Nu cred ca ai inceput prea devreme cu invatatul si gandeste-te ca e timp de spaniola si peste.... peste 8-9 luni...:))

ivett spunea...

tocmai am batut recordul de 5 ore de invatat la romana non-stop.Am maine lucrare din Cartarescu, Lovinescu, pillat si Stanescu :(...suna aiurea.
Cat despre Bucuresti, motivul pentru care as vrea este deoarece imi plac orashele extrem de aglomerate, cu oamnei mereu grabiti...asa sunt si eu, totusi cred ca voi pleca la cluj..
Cred ca o sa ma pun sa invat ceva total fara nici o tangenta cu bacul in momentul in care voi fi cel mai stresata..am eu oare darul de a ma ocupa de alte lucruri cand nu trebuie? Probabil...altfel nu as fi eu :D

Ovidiu Scarlat (Xplor3r) spunea...

Era să spun că nu as putea sa invat 5 ore fara pauză dar mi-am dat seama că am făcut şi eu asta de multe ori... dar merită..:)
Cât despre făcutul de lucruri în afara subiectului.... sunt As!:(