sâmbătă, iunie 11, 2005

Framantare

De ceva vreme ma tot framant pentru un lucru despre care am vorbit cu
mai multe persoane (defapt mai multi internauti). Problema este
internetul. M-am gandit sa-mi fac un calendar, un orar, si sa-l
respect, vad foarte mult in ultimul timp ca navigatul pe internet
trebuie facut cu masura, ca nu trebuie sa stiu tot, nu trebuie sa
citesc totul de pe un site, nu trebuie sa-l vizitez de 1000 ori in
aceeasi zi ca sa vad daca a aparut ceva nou, nu trebuie sa ma
inregistrez pe 1000 de forumuri, nu trebuie.... nu trebuie... Imi
spunea cineva ca are cateodata starea asta ca parca stie tot, si
defapt uite ca nu stim nimic.
M-am gandit la modul cel mai serios sa fac un orar, pentru fiecare zi,
sa-l pun in blog. Eventual sa sterg toate bookmark-urile de la tab-uri
(am firefox) care m-ar tenta sa nu respect programul.
Si daca nu reusesc... tai firul de internet... se poate trai si fara... nu?

Niciun comentariu: